Meie beebi on TÜDRUK!

Täna käisime LA (looteanatoomia) ultrahelis.Kõik oli korras ja beebi siputas seekord päris palju.Mõõdeti ja uuriti teda igast küljest,kõik sõrmed varbad endiselt olemas ja sääreluu 3cm ja muud ma ei mäleta mõõtudest.
.Lõpuks siis arst ütles ka,et paistab tüdruk olevat ja noh,ju ta siis on ka 🙂   Kõik me oleme muidugi rõõmsad uudise üle aga ennekõike selle,et tibuga kõik korras on ja kosub tublisti.Uus tähtaeg on 3. mai,päev siia-sinna.

Peale ultraheli oli ämmaemanda visiit,kus ka kõik läks hästi ja noh,ega mul midagi väga polegi rääkida seal enamasti.Pole mul ju peale kasvava kõhu erilisi sümptomeid ega midagi,mille üle kurta ka .
Jõudsime emmega veel täna veeta peaaegu 5 tundi Lõunakeskuses,oh kui väsitav.Tore ka muidugi aga ennekõike väsitav.
Beebi sai endale tekikese ja mina sain roosad sefiirikorvikesed,kõik on rahul 😀

Nüüd lähen ma magama,homsega algavad viimased 4 tööpäeva selle kuu jooksul ja siis saan uue aastani puhata.JUHEI!

Leave a comment